tirsdag, oktober 17, 2006

HAN ER TILBAGE!!!!!!!!!!!!!

Ja først vil jeg lige undskylde den overdrevne brug af udråbstegn i overskriften, men sagen er den at dette er en reklamepost. Og den reklamerer for dennne bloggers snarlige tilbagevenden til blogging (eller weblogging skal vi måske sige til de trofaste danske læsere, der endnu ikke har fattet, at det er det samme). Og på den måde er det jo allerede meget meta og paradoksalt, jeg mener - en post der fortæller at jeg snart poster - for jeg har jo allerede postet den her post - ja tænk lige over det hva... jeg er med andre ord tilbage i topform, det er endnu engang blevet tid for at vende de helt store og tunge emner, med en ironisk distance og en vittig bemærkningen uden at det dog går ud over dybden i analysen - eller også er det NU endeligt blevet tid til det (altså det med dyde, analyse og sådan).

Anledningen til min tilbagevenden er at jeg i september rejste rundt i det tidligere Jugoslavien - dvs det tidligere Serbien-Montenegro (inkl Kosovo/a). En uhyre interessant studietur med møder med jeg ved snart ikke hvem, men mange i hvert fald, og det havde jeg tænk at skrive en lille bitte smule om. Også fordi jeg har taget nogle billeder og jeg ved jo hvordan de unge læsere bare æææææææælsker billeder. Hvilket minder mig om Kristines undren over hvorfor billeder i pensum ikke tæller for lidt mere end 1000 ord (og jeg mener altså at en normalside på Statskundskab blev defineret som 350 ord, på historie er det vist 2500 anslag). En anden anledning er, at jeg er løbet panisk tør for ting jeg kan lave i stedet for at skrive opgave og speciale, og så er sådan en blog jo god at have.

Nå men tilbage til sagens kerne som er, at det her er en reklame for, at der snart vil være nye spændende sager at læse her på bloggen.

2 kommentarer:

Thomas Oldrup sagde ...

Godt at se dig tilbage. You talk the talk, but do you walk the walk...

frederik sagde ...

jaja det er totalt nemt at være smart når man er forfatter, der har udgivet ungdomsroman(er?) og desuden aldrig laver en post på mere en 3 linier, og du skal ikke komme i gang med at citere Voltaire i den her sammenhæng, det var OVERHOVEDET ikke det
han snakkede om.