onsdag, maj 16, 2007

Der blogges igen

Ja det er sandt, der blogges lystigt ude i de små hjem, og det er måske for tidligt at afskrive bloggen helt som medie, selvom den nødvendigvis må forsvinde sammen med hele den her internetdille før eller siden. Vi er vist mange, der inderst inde ved, at telefaxen er vejen frem. Men netop nu er telefaxen vel i det man kan beskrive, som lidt af en bølgedal, og imens blogger folket altså lystigt og ubekymret videre.

Hvilket jeg jo f.eks beviser med den her post, for ja, jeg er oså en del af folket, og jeg blogger lystigt, i hverfald i forgårs og i dag. Og så kan du sige, at den her post ikke handler om noget, og det kan der måske være noget om, men det er jo netop det fine ved det, at blogge om ingenting, er jo også(i den grad) at blogge. Men heldigvis er der folk, der blogger om andet end ingenting, f.eks er der ham min bror, som er en meget fremme i skoene byplanlægger nu til dags, og han er såmænd kommet i gang med at blogge igen, se bare her. Jeg mener det, tryk på linket, lige her, det er et besøg være, han er både velskrivende, velobserverende og nærmest en smule poetisk. Nyd det så længe det varer, i mellemtiden tager denne blog imod væddemål på præcis, hvor længe det bliver(muligvis ikke særligt længe, har netop konstateret, at det faktisk er en uge siden han sidst opdaterede, men jeg tror dog, at det er for tidligt at afskrive ham i denne omgang).

Alt det bedste
Frederik

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

jag har heller inte så mycket att säga. eller det har jag väl igentligen. vi har ju liksom precis delat oss, jag och kristine och blivit tre. men tillbaka till bloggen så tror jag på att han där din brors blogg kommer att ta fart här över sommaren och jag ser fram till många interesanta inlägg. när nu köket snart är klart och man kan sitta i vindues karmen och skriva i den ljusa sommarnatten. hils han

petter

frederik sagde ...

ja det kan der være noget om, køkkenet er jo lige om hjørnet, eller dvs inde i køkkenet og snart er gulvet skinnede rødt, og så begynder det jo at ligne noget.

Men nu vi snakker om at tage fart, så har din kommentering da sandeligen taget det, altså fart. Nogen er vist blevet hjemmegående husfar (nogen er jo så dig). Det er dejligt. Både det med kommenteringen, og det med at du er far. Glæder mig sådan til at se lille Boobs Valentina. Selvom jeg måske bare bliver misundelig over at du ikke er min far. Jeg ville gerne have dig og hende Moderen som forældre.