søndag, januar 28, 2007

Mere frisk frugt, nu i DSB

Jeg har altid elsket at læse læserbrevene i UD & SE, der er noget særligt ved lige netop de læserbreve. Og der er noget helt særligt synes jeg, ved det læserbrev jeg nu vil gengivei sin fulde længde. Det er fra jauarnummeret og lægger sig fint i forlængelse min forrige post om Minister for Familie- og Forbrugeranliggender.

Frisk frugt
Line Skovlund Larsen

Jeg rejser ofte mellem Kalundborg og København og er yderst tilfreds med rejsen, når det er i de nye tog. De gamle rumler for meget, og bordpladsen er ikke helt optimal. Ideen med kompensationen til os, der kører i de gamle tog, i form af varer er god, for så er der fordele ved begge slags tog. Dog er vareudvalget ikke helt optimalt. Der burde også være tilbud om at få frugt. Det er rart fx at have et æble med i toget. For det første er det en del sundere end chokolade, kakao og kaffe. Det vil også styrke DSBs image. I kan vise, at I tænker på passagerernes sundhed. Personligt vælger jeg altid en flaske vand eller juice, og det kunne være rart med noget tilsvarende friskt, som er spiseligt.

Jeg vil simpelthen så gerne vide, hvad der driver den slags mennesker, udover deres store glæde ved frisk frugt.

3 kommentarer:

Thomas Oldrup sagde ...

Det er fantastisk vi har saadan nogen som Line Skovlund Larsen, der lissom kan haeve sig op over det hele, og vise os alle sammen hvor skoen trykker. Tak til Line Skovlund Larsen - og tak til dig, Frederik, for at bringe det videre til os, der sjaeldent naar til de sidste sider i UD&SE.

frederik sagde ...

Takker for takken th., men for mig er det jo netop ikke de sidste sider i UD&SE. Jeg kan oså godt lide at tænke på dem der besvarer dem, ALLE læserbrevene bliver besvaret, hvis ikke i bladet så i personlig form. Jeg har tænkt på selv at sende et brev, blot for at få svar.

Og forresten, så er det lidt sjovt med sådan nogle som os, der sidder her og deler vores begejstring over sådan en som hende.

Hørte jeg nogen sige glashus?

Thomas Oldrup sagde ...

Glashvad?