torsdag, februar 22, 2007

Heller ingen nedlæggelse i denne uge, men MUSIK!!!

Ja ja jeg ved godt, at jeg lidt lovede at nedlægge bloggen, men det blev så ikke til noget. Jeg lovede vist også en del andet som heller ikke blev til noget. Og det er jeg ked af.

I stedet vender jeg tilbage til bloggens oprindelige emne, nemlig alt ungarsk. Og sågar i form af lidt af en teknisk landving for bloggen. Jeg kan med stolthed præsenterer bloggens første musikalske indslag: ungarsk hip hop - når det er aller bedst.



Og NEJ det er ikke en joke, det er ikke vittig ungarsk lørdagssatire, de mener det.

2 kommentarer:

Thomas Oldrup sagde ...

Den er fantastisk, Frederik, du har stadig fingeren på den ungarnske puls. D'herrer har absolut noget alvorligt på hjerte, det er tydeligt at fornemme. Fedt også, at de har fået Paul Simon til at synge med det der lidt fjollede accent.

frederik sagde ...

Ja det er klart det dybtfølte budskab, der gør at man ikke kan ryste den af sig. Og så klart et scoop med Paul Simon. Men stay tuned her på kanalen for mere godt fra Ungarn i den kommende tid.