lørdag, juni 23, 2007

Kulturmøde. LIVE!

Oven på succesen med Speak the Hungarian Rapper - og for at bidrage til festliggørelsen af din Skt Hans - er det denne blogs ydmyge fornøjelse at kunne præsentere vinderen af det bulgarske Idol, og sangen, der sikrede hende sejren.

Tag godt imod den henrivende Nevena Coneva og hendes fortryllende fortolkning af "I will allways love you".





Nu har jeg jo så hørt sangen et par gange og jeg må indrømme, at den er begyndt at vokse på mig. Nogen Speak er hun i hvert fald ikke, der er jo faktisk kvaliteter her, et eller andet sted. Jeg synes måske bare ikke de stille stykker fungerer helt perfekt, og jeg er ikke sikker på, at jeg alene baseret på denne sang kan give en af brugerne på You Tube ret i, at hun er "the BEST EVER!" med caps lock og det hele.

Uanset hvad, så er de ret fascinerende de her kulturmøder - i Speaks tilfælde kulturharmonikasammenstød.

En stor tak til altid glimrende Belgrade 2.0, for at gøre mit liv en lille bitte smule rigere.

2 kommentarer:

Thomas Oldrup sagde ...

Ja, det er da et stykke musik og et stykke kvindfolk, som det er til at blive i godt humør af. Jeg var lidt skeptisk, da jeg så alle de blæsere, men det viste sig jo at være en herlig, livsbekræftende udgave.

frederik sagde ...

Jeg har sådan undret mig over det med din skepsis over alle blæserne. Men ja sådan er der jo folk, der har det. Selv har jeg altid elsket en god blæs sektion.