søndag, juli 16, 2006

Handlingslammet blogger laver metapost med løfte om bedre tider

Ja ja igen store smukke planer om at skrive løs i weekenden. Hvilket jeg egenligt også har gjort, men det er løbet mig af hænde og jeg er druknet i lutter gode intentioner og muligheder og har tilsidst lagt så mange jern i ilden, at ilden er gået ud.

Altså ikke på nogen dyb og eksistentiel måde, det er bare det at jeg har skrevet om så meget og så meget forskelligt, at jeg ikke har fået skrevet færdigt om noget som helst, og nu er endt med at sidde her og metaposte for i det mindste at få noget ud på bloggen. Det er bare så ynkeligt.

Men der er meget på vej, I løbet af ugen regner jeg med at blive færdig med poster om badning, bøsser og radioaktivitet, om ungarsk selvforståelse og ungarske kvinder, om udviklingen i palinkaforsøget - både de nye gode jeg har smagt og om det nye forsøgsdesign jeg har fået lavet, OG få skudt en guide af til barer, restauranter og ting man skal se og gøre i Budapest + en del andet, så ja meget på bedding mindre på bloggen.

Men som sagt, intet af det er klar og man skal jo ikke skyde skinnet før man har talt sine æg, og jeg burde jo bare holde op med at skrive det her ynkelige metapladder og i stedet komme til sagen. Men det gør jeg jo ikke, i stedet har jeg gjort det dobbelt ynkeligt og gjort som Danmarks Radio gør om sommeren, jeg har lavet en genudsendelse og smidt min gamle gamle fællesmail fra marts på bloggen. Den ligger nede i arkivetunder marts. Så øøøhmmmmm... hvad skal jeg sige? LÆS ELLER GENLÆS EN LAAAAAAANG FÆLLESMAIL!!! Taa daa?

Jeg tror vist bare jeg går i seng og græmmer mig...

Ingen kommentarer: