tirsdag, juli 25, 2006

Så er den her!!!!!

Med megen stolthed i skriften har jeg den udsøgte fornøjelse at præsentere bloggens nyeste multimediefeature. Du finder den ude i siden. Lige under profilen. Min fantastiske og mangelfulde guide til Budapest. Jojo jeg vedgår da gerne, at det for den trofaste læser i vidt omfang vil være gammel vin på nye flakser, men sikke da nogle flasker. Med billeder... masser af dem. Og korrekturlæst(med fejl, masser af fejl), og endda også omskrevet og med nyt føjet til, så det er faktisk gammel vin blandet med ny vin og så hældt på spritnye og flotte flasker.

Og nu har jeg jo godt lagt mærke til, at man skal understrege sin subjektivitet, og hvordan det her er en helt personlig fortælling, at det er et udvalg foretaget af mig og min smag og at smag & behag jo er forskellig. Og til det vil jeg bare sige, at det er med guiden som med resten af bloggen, den står i et 1:1 forhold til Virkeligheden (ja du så rigtigt, jeg skrev Virkelighed, med stort V). Jeg, mine sanser, mit sprog og min computer fungerer som neutrale transmitorer, der blot viderformidler Virkeligheden, som den er i al sin lysende objektivitet.

Jeg kan derfor ikke stærkt nok anbefale, at DU benytter den her viderformidlede Virkelighed, hvis DU er på vej til Budapest eller blot begærlig efter at kende Sandheden (jup også den får du serveret på et rent og neutralt sølvfad her på bloggen) Hvis du ikke er nogen af delene, så kan du jo altid bare se på billederne, som jeg altså er vældig stolt af for det tager godt nok noget tid at lirke sådan nogle på plads.

Og nåh ja forresten, det kan godt være, at du ikke lige lægger mærke til det, men det er faktisk en helt anden blog du kommer til, hvis du trykker på et af linksene. Den hedder saasaamanligebudapest. Lige nu kan jeg ikke lige huske, hvorfor jeg lavede en ny blog til formålet, men det virkede som en god ide på tidspunktet, ja jeg mener faktisk at kunne genkalde mig en følelse af overlegen genialitet, når jeg tænker tilbage... hvor i det geniale lå ligger for nuværende hen i det uvisse, men jeg lover at vende tilbage, hvis jeg finder ud af det.

Men altså god fornøjelse med Virkelighede, Sandheden og meget mere.

Ingen kommentarer: