lørdag, juni 03, 2006

Dag 1

Ja nu er det så dag 1 for min spritnye blog. Jeg er stadig lidt usikker på, hvad der skal være i den. Indtil videre har jeg bare smidt en masse links ud. Gode spændende links, hvis man da ellers er til den slags. Der er en håndfuld links til sider, der beskæftiger sig meget bredt med internationale forhold, så er der en håndfuld links, der er mere specifikt Balkanorienteret (Balkan er lidt en kæphest jeg har), der er nogle links til noget venstreorientert progressiv amerikansk presse, og endelig er der et link til min kære bror Adams blog. Den er meget flottere end min, men han har jo også en æstetisk uddannelse.

Nå tilbage til min blog.

Planen er vist, at jeg skriver lidt om hvad jeg ellers går og laver her i Budapest hvor jeg er. Det er noget med at jeg har været her siden slutningen af januar. Meningen er jo tit at man så sender fællesmail hjem til vennerne, og det er så kun lykkedes miig at sende en enkelt afsted, den var så også meget lang men alligevel.

Nu kan jeg så skrive på bloggen i stedet. Selvom konsekvensen sikkert bliver, at jeg nu i stedet for ikke at skrive fællesmail, ikke opdaterer min blog. Er det ikke sådan, det går med blogs?

Desuden havde jeg også tænkt på, at jeg ville skrive lidt om/henvise til folk, der skriver om Balkan. Så der sådan kom lidt politisk ind i det, tænkte jeg. Jeg kan sikkert heller ikke holde mig fra at skrive noget grimt om vores kære borgerlige regering derhjemme.

Jeg tror, at jeg vil slutte denne post her, og så med det samme poste en ny, hvor jeg fortæller, hvad jeg skal i aften. Det vil verden nemlig sikkert skiiiiiiide gerne vide. Det ER spændende faktisk, for mig i hvert fald. Jeg tænker, at jeg har det lidt som en jomfru, der ved, at i aften skal hun kneppes af en stor ondsindet tysker. Spændende ikke?

Ingen kommentarer: